Tuesday 21 February 2023

Pengedar Shaklee Elmina: Harga ESP Shaklee

Assalamualaikum semua semoga dalam keadaan sihat sentiasa.

Petang tadi saya terbaca satu post PAMA di instagram yang amat mengejutkan saya.


MasyaAllah.. ngerikan?

Sebagai ibu yang telah melahirkan empat orang anak secara C-zer, saya sangat-sangat memahami bertapa siksanya. Anak pertama saya lahir pada tahun 2013 , 2016, 2018 dan 2020.. Yes.. i repeat 4 orang yang penghuni rahimku yang semuanya nak keluar ikut tingkap. 😁

Penjagaan C-zer memang bukan mudah. Lapisan kulit dan isi yang dipotong sebanyak 7 lapisan memang memerlukan penjagaan rapi. Di fasa-fasa awal pembedahan, kita perlu menjaga luka itu dengan rapi, selepas mandi perlu dipastikan bahawa luka dilap sehingga kering.Pemakaian bengkung yang boleh memegang kawasan luka supaya tidak  banyak bergerak serta banyak lagi. 

Bukan mudah ya, pengalaman saya sendiri luka pembedahan c-zer yang keempat la paling lambat sembuh, mungkin disebabkan disebabkan pembedahan itu di lakukan di tempat yang sama sebanyak 4 kali. Makanya, sel-sel kulit disitu juga sudah semakin nipis. Tapi alhamdulillah, dalam beberapa bulan luka saya pulih sepenuhnya

Apa tips saya? 
Alhamdulillah saya sendiri mengamalkan pemakanan yang sihat. Terus terang, sewaktu pantang, saya bukan la ikut pantang secara betul-betul. Pakai stoking tu selalunya bila tido jer..😂 orang cakap tak boleh makan telur bagai.. saya belasah je. Menu pantang wajib saya selalunya - Pizza Hut. #mommguilty.😅

Tapi minumam wajib saya setiap hari adalah ESP!
Memang setiap hari saya akan minum ESP pagi dah malam sebelom tidur. Sebab utama saya minum ESP

1. Untuk pulihkan luka : ESP adalah sumber protein yang utama dah membantu untuk membina sel-sel yang telah rosak. 
2. Sebagai milk booster: Ya, protein yang ibu minum akan dialirkan menjadi susu. Dan susu yang terhasil juga penuh khasiat. Percayalah, kesemua anak saya alhamdulillah membesar dengan jayanya bersama  Set menyusu Shaklee ye. #ShakleeMomsClub😎




Oleh itu, bagi ibu-ibu diluar sana yang mengalami kesukaran luka C-zer lambat sembuh, jom kita iktiar bersama ESP.  Kebetulan  bulan ini juga Shaklee ada promosi untuk ESP.  Shaklee sekarang offer RM150 untuk 2 tong/canister bagi ahli baru. Murah sangat sebab Rm75 untuk satu, dimana harga asal RM 173.75. Sangat berbaloi.




Tambah pula  kita nak berpuasa dah sekarang kan. ESP ini juga sangat membantu ya, ibu mengandung, ibu menyusu..ibu sibuk anak ramai juga😂

Jom dapatkan offer ini dengan hubungi saya. InsyaAllah anda juga boleh mendapatkan tips-tips lain.

#MegaBlogShaklee
 #Shakleetriumph2023 
#Shakleethrive2023,


*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.. Pengedar Shaklee Elmina berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara PERCUMA? Email: ssarah.hussain@gmail.com. Call/Whatsapp:012-9188995.

No comments: