Monday 13 February 2023

BLNC 2023

PENGEDAR SHAKLEE ELMINA
BLNC 2023

Setiap kali Shaklee buat event, mommy cuba untuk free kan jadual untuk attend.Cepat booking dengan suami.. mintak izin tolong jaga anak-anak pulak. Bukan apa.. biasanya BLNC ni kanak-kanak tak dibenarkan masuk hall. Dia buat khas untuk leader to focus and menaikkan semangat tanpa ganguan anak kecik tetiba ckp nak gi toilet kan.. 😆 Seperti tahun-tahun sebelom ini, BLNC(Business Leader National Convention) di adakan di Sunway Convention Center.
BLNC2023
#Shakleethrive 2023

BLNC ini dianjurkan khas bagi pengedar-pengedar Shaklee yang effective. Alhamdulillah, tahun ni akhirnya kami dapat berjumpa dengan all the leaders face-to face setelah tiga tahun sebelum ini BLNC hanya dijalankan secara online disebabkan oleh COVID.

Selalunya BLNC ni tujuan utamanya adalah perjumpaan diantara Shaklee management dengan semua leader. Pada tahun ini, kami dapat berjumpa dengan  President Shaklee Malaysia terbaru iaitu Mr Leong Kok Fong.

Disini juga management Shaklee akan update kami sebarang informasi-informasi terbaru. Dan yang paling ditunggu-tunggu oleh semua leader adalah dimana Shaklee akan reveal Convention bagi qualifier.
Untuk 2023/24.. Shaklee akan bawa naik Symphony of the Sea for national.. and Jepun for International.. Woww seronoknya.
BLNC2023
Thought by Dr Forrest.


Dan yang paling seronok gi event Shaklee ni, goodie bag dia kasi mesti the bomb! Tahun ni kami dapat Hero Kiddo, Set Shampoo Pro Sante & mini Set Clean dalam this cute hand made bag! Marvelous.
Seriously.. Shaklee kalau kasi hadiah mesti best!.
BLNC2023


Ya Allah, makbulkan la hajatku untuk qualify Conventions Shaklee 2023/24. 
Jom sertai saya dah berebut peluang untuk join Shaklee trip to Japan!!

XoxO

Pengedar Shaklee Elmina
Sarah Hussain.


*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.. Pengedar Shaklee Elmina berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara PERCUMA? Email: ssarah.hussain@gmail.com. Call/Whatsapp:012-9188995.

No comments: