Friday 10 February 2023

I.F BERSAMA SHAKLEE

PENGEDAR SHAKLEE ELMINA
I.F BERSAMA SHAKLEE

MasyaAllah, baca artikel mengenai Islamic Intermitten Fasting daripada pengalaman Farah sungguh menakjubkan. Bagi yang tertanya-tanya cerita ini, boleh baca di blog sebelom ini disini.

Menarikkan...

Intermittent Fasting ini memang sangat disyorkan. Oleh itu pihak Shaklee jugak ada mengeluarkan cadangan product yang boleh diamik ketika kita memlakukan IF ini.
Boleh dibaca disini.
I.F bersama Shaklee

I.F Bersama Shaklee

Ada beberapa product  Shaklee yang dapat membantu kita dalam menjayakan program IF ini. 

1. ESP :Merupakan protein yang berasaskan tumbuhan yang berkualiti. Dia memberikan tenaga yang berpanjangan untuk membina asas yang kukuk. Tiada kolestrol, tiada lemak trans, rendah GI. 

2. CINCH.: Cinch merupakan Meal Replacement. Di mana ia mengadungi 20 jenis nutrient yang lengkap serta mengandungi Leucine yang berfungsi mengekalkan lemak otot. 
  

Tidak perlu mengambil kedua-dua ESP dan Cinch secara serentak. Untuk ESP boleh diambil dipermulaan masa berbuka untuk mengembalikan tenaga. Manakala Cinch diminum ketika penutupan waktu makanan sebagai meal replacement.

2. CINCH TEA MIX: Ini merupakan campuran eksklusif teh putih, hijau & merah serta taurina. Dia dapat memberikan tenaga secara segera.Serta membantu meningkatkan metabolism badan 

4. VITA-LEA: Merupakan multivitamin..seperti yang pernah saya ceritakan sebelom ini, disinilah permulaan nama VITAMIN. Jom baca balik..

5. Vita -C: Bertindak sebagai anti-oksidan yang membantu mengurangkan risiko kerosakan sel dalam badan akibat daripada radikal bebas. Kadang-kadang bila kita buat IF, badan kita ada stress tanpa sedar. Jadi keperluan vita-C ini boleh membantu.

IF bersama shaklee ini sangat mudah. Ada banyak lagi product-product Shaklee yang boleh membantu.Bergantung kepada keperluan badan seseorang. Boleh ikuti juga pengalaman dari adik saya, Huda.



Disclaimer: Segala testi7moni/penulisan tentang product yang dikongso dilaman inibukan bertujuan utkmerawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments: