Thursday 16 February 2023

Pengedar Shaklee Elmina: Get clean with BasicH


Assalamualaikum mommies

Sapa sini suka basuh toilet? berapa kerap kah kita cuci bilik air?
Saya faham.. Bilik air kan? Sapa je yang suke spend time dalam toilet. Walaupon memang wujud je sestengah manuasia yang boleh duduk dalam toilet like berejam kan? Ntah la business apa depa buat dlm tu. Bila keluar nak kata toilet berkilat tak jugak kan?😅 Tapi kebersihan harus dijaga ya.

Toilet kita ni hendaklah dicuci sekurang-kurangnya seminggu sekali. Tak susah pon, just take 15 minit je. Janji kita menggunakan perkakasan & pencuci yang bersesuaian. Sini saya nak share mengenai pencuci. Saya tahu ramai yang gunakan peluntur and pencuci lantai yang berada di pasaran. Tak salah pon, cuma ada bahayanya.😉

Tapi apa kata kita tukar pencuci yang diperbuat daripada bahan organic. Lebih selamat pada kulit, sistem penafasan & mata.
Saya ingin memperkenalkan Basic-H, our Get Clean product yang diperbuat daripada ramuan semulajadi yang diektract daripada minyak jagung dah minyak kelapa.

  Pengedar Shaklee Elmina;Get Clean

Saya sendiri sebenarnya akan mencuci bilik air 1-2 kali seminggu. Anak saya ni selalunya main di laman rumah tanpa pakai kasut. Bila masuk bilik air, masyaAllah punyala comot lantai bilik air saya. Memang sakit je mata kan bila tengok bilik air kotor.
Rumah saya ada 4 bilik air dah siapa la nak cuci? Saya juga la kan.. 😏#housewifelife.

Dan selalunya masa yang saya mencuci bilik air adalah bila saya mandikan anak-anak saya..😁
1. Jimat masa; sambil anak seronok dok main air, sambil cuci toilet.
2. Ajar anak-anak untuk jaga kebersihan bilik air ; dengan ajar mereka berus setiap inci bilik air.
3. Penggunaan BasicH tidak mengandungi bahan kimia yang boleh merosakkan/ketidakselesaan pada kulit, hidung, sistem pernafasan, malah mata.
(Kalau pakai peluntur tu memang kena buka pintu/tingkap kan? Sesak nafas ddk dalam toilet dgn baunya)
4. Satu pencuci boleh cuci dari lantai, dinding , toilet bowl, sinki, cermin dan juga gelas/kaca. Senang kan..
Pengedar Shaklee Elmina; Get Clean
Teach them young✌


Basic-H ini sebenarnya mempunyai 1001 kegunaan. Dia boleh mencuci segala permukaan dah menghapuskan segala kotoran degil. Ramuannya yang ultra pekat dimana untuk menggunakannya kita hanya perlu larutkan 1 liter air dgn 1-2 titik basic H.
Pengedar Shaklee Elmina; Get Clean
Banyak lagi kegunaan Basic-H ni.
1. Membersihkan fabric, nylon serta semua jenis fabric.
2. Menghapuskan segala kotoran yang degil.
3. Memudahkan anda mengiron pakaian (anti-static)
4. Sebagai pencuci kenderaan.
5. Sebagai pencuci binatang peliharaan.
6. Membersihkan barangan kulit.
7. Sebagai pencuci sayur & buah-buahan.
Dan macam-macam lagi.

Pencuci ini memang saya sarankan ada di setiap rumah.  Ianya sangat selamat dan juga menjimatkan. Mudah juga bagi suri rumah diluar sana dgn satu pencuci kita boleh mencuci satu rumah, tanpa risau boleh menghakiskan kulit. 
Jom hubungi sayahubungi saya dah dapatkan maklumat lanjut serta dapatkan promosi Get Clean bulan ini.                                                                                                                                
PENGEDAR SHAKLEE ELMINA; GET CLEAN
Promo Febuary2023 sangat berbaloi.


        
*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Elmina berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara PERCUMA? Email: ssarah.hussain@gmail.com. Call/Whatsapp:012-9188995.

No comments: