Wednesday 8 February 2023

Pengedar Shaklee Elmina | ReadyStock

Memang menjadi kebiasaan sekiraanya cuaca elok & selesai mkn malam saya akan membawa anak-anak ke taman permainan untuk anak-anak beriadah. Nak dijadikan cerita, semalam saya berjumpa dengan jiran baru.. dia bertanyakan sudah berapa lama saya menetap disini memandangkan perjiranan Elmina ni boleh dikatakan perjiraan baru yang masih membangun.

Sedar tak sedar, sudah hampir 2 tahun setengah saya berpindah ke Elmina. Saya masih ingat, sebelum ini saya Pengedar Shaklee di Taman Melawati sehingga anak sulung saya selesai kindy. Kami berpindah ke Elmina ini bagi memulakan persekolahan baru di tempat baru.

Alhamdulillah, aturan Allah sangat cantik. Kami berpindah pada akhir 2019, dah bila masuk tahun 2020, satu dunia di landa wabak Covid.
Alhamdulillah walaupon kami telan berhijrah, business Shaklee masih boleh berjalan dengan baik. Walau dimana kami berada, business Shaklee tetap kami teruskan.


Dikala itu, product shaklee yang menjadi permintaan ramai adalah Vit-C, B-Complex & Alfafa menjadi perhatian. Ketiga-tiga product in merupakan ready stock kami kerana ia juga merupakan product amalan harian kami sekeluarga. Masih terdapat banyak lagi product Shaklee yang bermutu boleh anda dapatkan sebagai permakanaan tambahan.

Pengedar Shaklee Elmina
Set basic Shaklee ReadyStock



Saya, Pengedar Shaklee Elmina| ReadyStock akan membantu anda dalam pemilihan product Shaklee yang tepat dengan mengambil kira faktor kesihatan dah alahan anda.
Oleh itu, saya galakkan anda menghubungi saya dahulu untuk mendapat rundingan serta konsultasi terlebih dahulu untuk mengelakkan diri anda dari memilih product yang salah.

Pengedar Shaklee Elmina
Training bersama Dr Redza di TH hotel, Kelana Jaya


Anda juga boleh menyertai saya dah berdaftar menjadi ahli Shaklee. Disini saya sertakan kelebihan menjadi ahli Shaklee
 
✅ Mendapat harga Ahli
✅ Boleh membuat belian dari Shaklee Online Shop 24/7 
✅ Promosi Ahli dari semasa ke semasa
✅ Rundingan dah Check kesihatan percuma di cawangan Shaklee
✅ Panduan permakanan dan cadangan product Shaklee
✅ Kami dapat bimbingan dari pakar Doctor dah Nutrisi yang bertauliah
✅ Serta pelbagai manfaat yang lain.

Pengedar Shaklee Elmina
Discussi bersama Shaklee member


Bagi warga Elmina atau yang berada dikawasan sekitar yang berminat menyertai saya sebagai Shaklee member. Boleh hubungi saya di talian 012-9188995 . Hubungi saya segera untuk maklumat lanjut.



*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.. Penghantaran product Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. Pengedar Shaklee Melawati berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara PERCUMA? Email: ssarah.hussain@gmail.com. Call/Whatsapp:012-9188995.

No comments: