Wednesday 5 April 2023

Set Healthy Rahmah sebagai Permulaan


Alhamdulillah.. kita dah masuk bulan April. Untuk community Shaklee, it a start of new cicle untuk tahun 2023-2024. Ini lah permulaan bagi SID untuk kumpul point convention.
Macam  yang saya cerita sebelom ni dalam BLNC, untuk covention bg year 23/24 ni Shaklee akan bawa ke Osaka Japan bagi international convention & Spectrum of the Sea bari regional convention. Tak lupa juga bagi umat islam yang teringin nak buat umrah yang ditaja sepenuhnnya...Shaklee juga ada package Umrah bagi yang qualify.

So bagi yang dah lama dengar business Shaklee ni kan.. dan berminat nak join.
 Jom hubungi saya.

Set Healthy Rahmah Shaklee sebagai permulaan

Memandangkan kita masih di bulan Ramadhan, dengan lebih tepat hanya tinggal 15 hari lagi sebelom Syawal menjelang. Masih  ada lagi masa untuk kita menjaga diri kita dan focus untuk beribadat terutama di 10 malam terakhir Ramadhan. Selain dapat beribadat dengan baik.. tak lupa juga bagi mereka yang ingin mendapatkan berat badan yang idea semperna Hari raya nanti. 

Jadi promosi bulan April ini sangat la untung .. Set Healthy Rahmah  atau juga merangkumi Set Kecantikkan 

Peluang untuk mereka yg nak cuba product & yang berminat nak join Community Shaklee

Ini la peluang yang paling untung ;
  • Anda teringin nak mencuba  dan merasai kehebatan product Shaklee. Ini masanya kerana Set Rahmah A  sangat berbaloi harganya dari harga asal RM231 kini hanya RM 99. Bukan itu sahaja, yuran keahlian bernilai RM35 juga kini PERCUMA.
  • Anda pernah minum ESP dan sudah merasakan keberkesananya? Kini berminat untuk menyertai Community Shaklee sebagai side income? Jom dapatkan Set Rahmah B (RM462) kini RM188. Dan jom kongsikan keberkesanan product ini. Anda juga akan dapat penghantaran percuma & yuran keahlian percuma.
Bukan itu sahaja para existing shaklee member pon sudah pasti tidak melepaskan promosi ini. Sesungguhnya harga Set Rahmah ini sangattt berbaloi. Sudah pasti Set Rahmah ini perlu ada di setiap rumah. Ini kerana Set Rahmah ini sangat sesuai untuk setiap golongan manusia.
  • Warga Emas
  • Ibu Mengusu, Ibu Mengandung
  • Golongan Remaja
  • Lelaki yang ingin membina badan.
  • Lelaki atau Perempuan yang inginkan kulit yang cantik
Kelebihan Set Rahmah Shaklee

Set ini mengandungi ESP & Vitamin C

Pengedar Shaklee Elmina
Kandungan dalam ESP

ESP merupakan minuman yang mengandungi khasiat Protein yang tinggi. Ia diperbuat daripada non-GMO soya. Ia juga membekalkan 5 jenis Vitamin B yang diperlukan dalam badan. 

Manakala Vita C Sustained Released pula diperbuat daripada Non GMO jagung. Menggunakan extract jagung yang lebih lembut pada perut berbanding buah citrus. Ia juga mengandungi bioflavonoids untuk membantu penyerapan Vitamin C dalam badan. Dan uniknya ia mempunyai teknologi sustained released untuk mengekalkan  vitamin C dalam badan kita.

Keunikkan Vitamin C


Jadi set Healthy Rahmah ni amat la sesuai sebagai permulaan baru bagi mereka yang ingin merasakan perubahan dalam diri. Tambah lagi kita masih di bulan puasa ni, ia sangat membantu anak-anak yang baru mencuba untuk puasa, mereka yang mengalami masalah gastrik, ibu mengandung / menyusu , warga emas yang ilang selera makan dan lain-lain lagi.

Dengan bantuan Vit C juga ia menguatkan immunisasi badan, mencantikkan kulit, kuku, rambut, ia juga dapat memudarkan parut pada kulit. Semestinya kita ingin kelihatan cantik di pagi raya kan?

Selain dari menyokong berpuasa, Set Healthy Rahmah juga mempunyai banyak kebaikan yang lain.
Untuk butiran lebih lanjut, jom dapatkan Set Healthy Rahmah dari saya, Sarah Hussain




*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan dinasihati untuk mendapatkan rawatan/konsultasi dari Doktor atau mana-mana pakar perubatan bertauliah.

No comments: