Friday 21 April 2023

Join Program Insentif Shaklee untuk Duit Tambahan


Psstt... Shaklee nak kasi Bonus extra ni!!

Bonus extra?? Wow menarik!. 

Baru-baru ini Shaklee ada mengumumkan  Program Insentif Shaklee yang menawarkan bonus/ duit extra selain dari bonus bulanan yang kita dapat.
Extra duit tu.. sapa yang tak nak kan?

INSENTIF SHAKLEE

Shaklee menawarkan 3C sebagai insentif kepada semua distributornya sejak dari dahulu. 3C iaitu Cash Bonus, Car Bonus & Convention.

Seperti yang pernah saya pernah ceritakan tentang Shaklee Business Online yang mudah, tidak mustahil anda boleh mencapai 3C yang ditawarkan oleh Shaklee dengan mudah.

Jom saya share apa itu 3C Shaklee

1. CASH BONUS

Insentif Shaklee pertama yang ditawarkan adalah Cash Bonus pada setiap keahlian. Cash bonus ini merupakan Cash yang diberi pada setiap bulan mengikut kiraan UV yang terkumpul secara bulanan. (1-31hb)

Pengedar Shaklee Elmina
Anggaran bonus bagi setiap UV point.

UV mininum yang melayakkan anda untuk mendapat Cash bonus setiap bulan adalah sebanyak 150UV sahaja (Lebih kurang Rm510 belian). Disini ramai yang mulakan dengan makan sendiri dan berkongsi dengan  keluarga dan sahabat handai. Bila ramai berkongsi ada yang mampu melayakkan diri untuk 8-11% Cash insentif bagi bulan yang pertama itu sendiri.

Dan apabila anda berjaya kumpul sebanyak 3000 UV, automaticaly anda akan layan naik sebagai Supervisor.

Mudah kan? Ini baru anggaran minimum. 

Jika anda mahukan RM2000-3000 sebulan sebagai extra income pon takde masalah. 
Its unlimited.
Pengedar Shaklee Elmina
Anggaran pendapatan bulanan mengikut rank.

2. Car Bonus



Car Bonus ini ditawarkan exclusive kepada Shaklee leader yang berjaya memenuhi syarat jualan tertentu pada setiap bulan. Ianya bergantung kepada jumlah jualan kumpulan kita (estimate dalam RM500++sebulan). Jadi makin besar kumpulan kita lagi besar la bonus Car kita. 

Dan uniknya Bonus Car Shaklee ini, Shaklee berikan secara Cash! Jadi terpulang la pada individu tersebut nak uruskan wang itu. Kalau sayang kereta yang ada skang.. kita boleh la rolling duit tu untuk selesaikan hutang ke, nak tukar sport rim ke, nak tukar cat ke...nak pergi bercuti pon takde masalah. 

Car bonus juga ini tak sama yang dengan Cash Bonus bulanan..😎

3. Convention Trip

Pengedar Shaklee ELmina


Ni merupakan impian setiap Shaklee Distributor. Dimana convention trip yang dianjurkan oleh Shaklee adalah 🌟🌟🌟🌟🌟 - 5 star yer. Super VVIP.. super ekslusif.

Trip ke Jepun.. US, Italy, Dubai, Thailand, Swiss semuanya diberi layanan yang sangat VVIP. Takkan sama dengan mana-mana travel agency. Hotel yang diberi sudah semestinya 3-5 bintang, duit belanja juga diberi. Tambah lagi dengan suprise gift yang tersedia didalam bilik hotel yang bukan 1 ya... 3-4 hadiah menanti anda sepanjang trip anda.

Trip ini juga ada syarat kelayakan, ia berbeza kiraan points berbanding dengan UV. Ia bergantung kepada jumlah jualan dan rank dalam tempoh setahun. Bermula dengan bulan April, bukan Jan ya.

INSENTIF TAMBAHAN FYP2023/2024

Sebagai insentif tambahan, Shaklee juga menawarkan Insentif Tambahan untuk this new cycle bermula April hingga Jun. 

Selain dari insentif yang anda akan dapat seperti diatas tadi, Insentif Tambahan ini melayakkan anda mendapat Cash Reward sebanyak RM600!

Apa syarat dan terma?
Simple

1. Mendaftar sebagai keahlian.

Pilihan 1 : Membayar yuran keahlian sebanyak RM35 sekali seumur hidup.

Atau

Pilihan 2: Dengan membeli sebarang product Shaklee minimum 100UV (lebih kurang RM350) dan anda melayakkan diri daftar keahlian secara percuma.

Lagi mudah & murah.. dapatkan SET RAHMAH sementara promosi masih ada dah terus mendaftar sebagai Ahli!

2. Hubungi upline anda dah nyatakan anda berminat nak join Insentif Tambahan Shaklee ini.😉
InsyaAllah, we will guide you.

3. Penjualan Shaklee melalui laman e-dagang (Shopee/Lazada/etc) adalah TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI. Selain itu, penjualan product Shaklee kepada mana-mana permis runcit / kedai sama ada secara langsung atau tidak, juga melanggar peraturan P&R Shaklee.


Syarat kelayakkan RM 600

1. Kategori 1: Ahli Shaklee yang belum pernah rank up sebagai Supervisor. 

Anda perlu rank up sebagai New Supervisor (UV 3000) dalam bulan April atau May atau Jun.

Kemudian anda perlu maintain rank Effective Supervisor selama 2 bulan berikutnya berturut-turut

2. Kategori 2: Wake-Up call bagi ahli Shaklee yang pernah naik rank Supervisor dan Snr Supervisor.

Anda perlu aktif semula dah naik rank semula kepada Supervisor (min) atau Snr Supervisor didalam bulan April atau May atau Jun.

Kemudian anda perlu maintain rank effective Supervisor / effective Snr Supervisor selama 2 bulan berikutnya berturut-turut

3. Kategori 3: New rank bagi mereka yang sudah naik rank Supervisor.

Bagi mereka yang sudah berada di rank Supervisor dan effective sekurang-kurangnya sebulan diantara bulan Jan hingga Mac.

Anda perlu melayakkan diri anda dah naik rank kepada Snr Supervisor diantara bulan April hingga Ogos 2023. Atau Snr Sup naik ke Coordinator.

Seperti kategori lain, anda perlu maintain & effective selama 2 bulan berikutnya secara berturut-turut.

Pengedar Shaklee Elmina
Wujud ya Rm600 duit Malaysia; Nilai Besar, Size pon besar


RM600 sebagai mungkin ada yang melihat sebagai nilai yang kecil. Tapi dengan ekonomi Malaysia yang tidak menentu sekarang ini, besar jumlah dia tanpa kita sedari. Banyak yang boleh kita perolehi dengan RM600. 

Ingat ya, RM600 adalah extra tambahan yang diberi. Jika dikira total sebagai new supervisor - maintain 2-3bulan... lebih kurang Rm6000 kita boleh perolehi dalam masa 5 bulan. 

Jom sertai saya dan kita kejar Insentif  Shaklee ini...

Click Join Ahli Shaklee atau hubungi saya 012-9188995.

Sarah Hussain
SID 862703
Pengedar Shaklee Elmina dan seluruh Malaysia.

*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan dinasihati untuk mendapatkan rawatan/konsultasi dari Doktor atau mana-mana pakar perubatan bertauliah.

No comments: