Saturday 25 March 2023

SHAKLEE FUN DAY membantu meningkatkan keceriaan Business Shaklee

Assalamualaikum..

Today nak cerita sedikit tentang Shaklee Fun Day yang berlangsung Sabtu lepas di Shaklee office PJ, branch office KL, JB & KB. MasyaAllah meriah betul.

Sebenarnya saya tak dapat nak join Shaklee Fun Day ni, disebabkan tarikhnya bertembung dengan Kelas Shaklee Businees Solution bersama Master Naquib, BDM Amalia dan juga Dr Redza Benjamin. Kelas ni dah lama juga saya daftar, ada sebulan sebelom. Mana taknya belajar dengan Dr Redza mengenai Sains & Sunnah dalam berpuasa sudah semestinya tidak akan saya lepaskan.

Walaubagaimanapun, Shaklee Fun Day ini juga terasa kemeriahnya..
Mana tidak, sana sini telegram, IG, whatsapps group semuanya berdeting-deting masuk notification dari community Shaklee yang hadir di Shaklee Fun Day ni.


Saya rasa boleh dikata-kata macam warehouse sale Shaklee anjurkan. Banyak free gift yang diberikan buat SID ataupon Newbie.  

Dan yang paling menarik adalah promo Youth. BEST gile. Berebut-rebut orang nak dapatkan promo Youth ni, ada yang saya dengar seawal jam 11 pagi ada product yang dah habis, specially product Youth Night Cream. Mana tidak Shaklee offer 40% discount untuk product ni, manakala product Youth lain ada 5-10% discount juga.

Pengedar Shaklee Elmina
Product Youth yang menjadi sambutan ramai.

Meh nak cerita, even dalam kelas Dr Redza pon ada beritahu bahawa Youth Night Cream memang sangat bagus. Ini kerana dia mengandungi bahan Superoxide Dismutase (SODs) yang merencatkan melasma, iaitu tompok-tompok berwarna coklat atau kelabu pada bahagian kulit muka. Selain itu, ia juga mengandungi bahan anti-penuaan. Dah la nak masuk musim Ramadhan lepas tu Raya pula kan. Semestinya berpusu-pusu orang cuba mendapatkan product kecantikkan  dan supplement terbaik dari Shaklee ni

Pelbagai  aktiviti lain juga ada ditawarkan, Shaklee juga ada menyediakan sample-sample air minuman seperti ESP, CINCH dan Performance Drink. Bagi sesiapa yang baru nak mencuba sudah semestinya mengambil peluang ini untuk mencuba kan.

Ini la keuntungan berbusiness dengan Shaklee. Even Shaklee juga membantu SIDnya untuk mendapatkan jualan yang lebih dengan mengadakan Shaklee Fun Day ni. Ia la kan.. bonus Shaklee akan dapat dipertengahan bulan, untuk bulan depan bonus Shaklee akan dapat 10 hari awal dari tarikh Hari Raya Aidilfitri. Memang semua SID akan berusuaha untuk mendapatkan Bonus Duit Raya Shaklee ni.

Tambahan lagi dengan bulan Ramadhan yang datang di ikuti Syawal lagi, product kesihatan dah kecantikkan sudah semestinya menjadi pilihan ramai.
Bukan nya susah untuk melakukan business ni, semudah 1-2-3..
  1. USE - Guna product Shaklee
  2. SHARE - Kongsikan keberkesanan product Shaklee
  3. BUILT - Dan bina team untuk bantu orang lain menjana pendapatan 
MUDAH kan?
Tentang pengurusan stock, bayaran bonus and reward, Info -info product semua Shaklee akan uruskan.😎

Tunggu apa lagi, jom dapatkan Duit Raya awal dengan business Shaklee.
Mulakan business Shaklee anda hari  ini dan sertai Saya dan community Shaklee.

Pengedar Shaklee Elmina
Even Set Puasa Shaklee jugak Out Of Stock di hari pertama Ramdhan.😅

Pengedar Shaklee ELmina
Lets have some fun & be healthy




#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

xoxo
Sarah Hussain
Pengedar Shaklee Elmina
SID : 862703
Tel: 012-9188995


*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan dinasihati untuk mendapatkan rawatan/konsultasi dari Doktor atau mana-mana pakar perubatan bertauliah.

No comments: