Monday 12 June 2023

Pengedar Shaklee Elmina | Jun2023 Promotion



Assalamualaikum semua.

Harini saya, Pengedar Shaklee Elmina nak kongsikan dengan anda promosi Shaklee untuk bulan Jun2023.😎

Untuk bulan ini, Shaklee membuat promosi untuk Shaklee Signature Product iaitu Vivix dan ResV! Ada pelbagai tawaran/promosi yang berkaitan dengan Vivix & ResV. Walaubagaimana pon, saya paling suka promosi ResV night & Day Duo ini. Ini merupakan pakej yang lengkap bagi signature product ini. ResV pada waktu malam & Vivix diwaktu siang. A complete pakej untuk merasakan kehebatan product ini. 




Selain Vivix, Shaklee juga ada menawarkan promosi set Hello New You dan juga melancarkan product dengan fomulasi terbaru: Vita-Lize!





Saya, Sarah Hussain - Pengedar Shaklee Elmina akan membantu anda dalam pemilihan product Shaklee tepat dengan  mengambil kira faktor kesihatan dan alahan anda. Oleh itu, saya galakkan anda menghubungi saya dahulu untuk mendapat rundingan serta mengelakkan diri anda dari memilih product yang salah.

Anda juga boleh menyertai saya dah berdaftar menjadi ahli Shaklee. Disini saya sertakan kelebihan menjadi ahli Shaklee
 
✅ Mendapat harga Ahli
✅ Boleh membuat belian dari Shaklee Online Shop 24/7 
✅ Promosi Ahli dari semasa ke semasa
✅ Rundingan dah Check kesihatan percuma di cawangan Shaklee
✅ Panduan permakanan dan cadangan product Shaklee
✅ Kami dapat bimbingan dari pakar Doctor dah Nutrisi yang bertauliah

Jadi bagi warga Elmina atau yang berada disekitar kawasan yang inginkan product Shaklee |Readystock mahupon ingin menyertai Community Shaklee
Jangan malu-malu... jangan segan-segan.. Hubungi Saya di talian 012-9188996.

Bukan itu sahaja dengan Shaklee tidak semestinya warga Elmina sahaja yang boleh hubugi saya untuk mendapatkan product Shaklee. Sesiapa sahaja tak kira dari mana anda berada, anda tetap boleh menghubungi saya. Dari Perlis hingga ke Johor... dari Kelantan hingga ke Sabah anda juga boleh mendapatkan product Shaklee dengan saya. Penghantaran dijamin selamat.




xoxo

Sarah Hussain
Pengedar Shaklee Elmina & Seluruh Malaysia.



#ShakleeTrimph2023
#ShakleeThrive2023
#PengedarShakleeElmina


*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan dinasihati untuk mendapatkan rawatan/konsultasi dari Doktor atau mana-mana pakar perubatan bertauliah.

No comments: