Wednesday 7 June 2023

MultiVitamin Berwajah Baru!

WeeeHOOOO!! Multivitamin Shaklee sekarang berwajah baru!
Bukan itu sahaja nutrient didalamnya juga diupgrade! Penambahan nutriet yang sangat diperlukan oleh rakyat Malaysia sekarang ini.

MultiVitamin Shaklee atau dikenali sebagai Vita-Lea sebelum ini merupakan vitamin yang lengkap dengan 28 essential nutrients.Ia merupakan multivitamin dah juga Multiminerals.


SHAKLEE VITA-LIZE

Vita-lize merupakan new imporved fomula daripada Vita-Lea Iron Plus. Formula baru ini mengandungi 25 essential nutrien dengan peningkatan terhadap beberapa nutrient seperti Vitamin D, vitamin K serta acid folic. 


Penambahan nutrient ini bagi saya sangat bersesuaian dengan keperluan rakyat Malaysia sekarang ini. Terutama Vitamin D. Rakyat Malaysia sekarang rata-rata berkerja didalam banggunan seharian. Baik guru, jurutera,surirumah, driver kebanyakkan tidak mendapat sinaran matahari (vitamin D) yang mencukupi. 
Seperti saya sendiri pernah melakukan hormon test dan mendapati VitaminD saya Insufficient! (Nanti saya cerita lain ya)

Info: Vitamin D memainkan peranan yang penting dalam badan manusia. Ia menggalakkan kesihatan tulang, menyokong kesihatan kardiovaskular, boleh mengurangkan risiko kanser tertentu, menyokong kesihatan otak dan yang penting juga menyokong fungsi sistem imun.

Multivitamin Shaklee ini ada sejarahnya yang unik, dan saya ada menceritakannya sebelum ini (klik Sini). Apabila kita tahu sejarahnya, tak hairanlah dengan product ini yang sudah lebih 100 tahun dipasaran. Dengan fomulasi yang sentiasa dikemaskini dengan keperluan terkini manusia tak hairanlah ianya merupakan supplement asas Shaklee. 



Vita-Lize boleh dikatagorikan sebagai 3 action; iaitu sebagai kesihatan am, juga boleh  membantu dalam pencegahan penyakit malah meningkatkan tenaga.

Secara kesimpulannya, multivitamin Shaklee Vita-Lize merupakan supplement yang terbukti keberkesanannya. Ia menyediakan vitamin dan mineral penting dan lengkap untuk badan. Vita-lize ini juga merupakan keperluan semua golongan dewasa tak kira gaya hidup. Ia dapat membantu melengkapkan keperluan vitamin harian anda bagi melakukan aktiviti-aktiviti seharian. 


Jom dapatkan product Shaklee anda daripada saya dengan whatssapp saya di talian 0129188995

#PengedarShakleeElmina
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023


*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan dinasihati untuk mendapatkan rawatan/konsultasi dari Doktor atau mana-mana pakar perubatan bertauliah.

No comments: