Friday 28 July 2023

Percutian Shaklee : Apa yang best?




Seperti mana yang kita tahu Business Shaklee ni memberikan kita 3C; Cash, Convention & Car. So harini saya nak citer pasal convention Shaklee, iaitu Percutian Shaklee.

Untuk pengetahuan, Percutian Shaklee ini ada 2 jenis.
  • Regional Trip - Negara-negara ASEAN 
  • International Trip; terbahagi kepada 2 bahagian 
    • International - Mana-mana negara
    • Umrah bagi yang beragama Islam sahaja.
Bagaimana pula untuk melayakkan diri anda untuk Convention Shaklee ini.
  • Regional trip; anda perlu menjadi effective leader serta mempunyai 570 Convention Point (CP)
  • International Trip: juga effective leader, rank Coordinator serta 1150 convention point (CP)
 Uniknya dengan Shaklee ini kita boleh membawa mana-mana ahli keluarga kita untuk menyertai percutian Shaklee ini. Sekirannya CP kita melebihi dari 1 tiket, tak kisah ibu bapa ke, suami atau anak-anak sekali pun boleh mengikuti percutian ini. Best kan? Memang ramai leader-leader Shaklee akan berkejar untuk dapatkan tiker lebih dari 1.   

Yer la kan, Shaklee akan announce di awal tahun untuk convention destination. Untuk FYP2022/23 , International Convention akan ke USA pada bulan Ogos ini dan Regional pula akan ke Korea pada bulan October.



Dan untuk tahun 2023/2024 pula akan ke Japan untuk international dah Royal Carribean Cruise untuk regional.



Teruja tak nak pegi FREE trip Shaklee ni? Tak.?? Jom baca lagi sampai bawah apa yang bestnya Percutian Shaklee ni.

1. Percutian Percuma - Mesti la trip percuma..tak perlu fikiran tiket, hotel mahupun duit makan sepanjang percutian. Semuanya di sediakan oleh Shaklee.

2. Makanan Halal - Ini yang paling best, bila kita bercuti sudah semestinya kita hendak merasa masakkan tempatan kan? Dan sepertimana kita tahu, bukan senang untuk kita dapatkan makanan tempatan yang halal kan. Tetapi dengan Shaklee tidak perlu risau, kerana Shaklee akan menguruskan dan memastikan makanan yang dihidang adalah HALAL.

Pengedar Shaklee Elmina
Cheese Foundue kebanyakkannya tidak halal, tetapi trip Shaklee dibuat special.

3. Penginapan Mewah - Hotel yang mewah 5 start sudah semestinya menjadi pilihan Shaklee bagi setiap qualifier. Hotel yang tak terjakau dek akal untuk kita pergi sendiri.😁

 
Pengedar Shaklee Elmina
Hotel Burgenstok yang diduduki qualifier di Swiss tahun lepas.


4. Full of Suprize - Bayangkan percutian anda sudah ditanggung, makan minumpon tak perlu keluarkan duit. Balik hotel ada pulak suprize yang menanti dibilik anda. MasyaAllah seronoknya!! Bukan sekali ya...

Pengedar Shaklee Elmina
Malam pertama di Swiss dah terima goodies dalam bilik.

Pengedar Shaklee Elmina
Limited edition Olimpic Watch diterima setiap orang yang bercuti di Swiss.

5. Jumpa dengan orang yang berjaya & positive - Masa convention ini la kita akan berjumpa dengan ramai orang-orang yang dah berjaya dalam Shaklee ini. Bukan itu sahaja kita akan berjumpa juga dengan orang-orang yang 'living proof' pengguna tegar Shaklee yang bertahun-tahun lamanya. Sedikit sebanyak ini akan berikan aura yang positif dan bersemangat melihat kejayaan orang lain.

Pengedar Shaklee Elmina


Pengedar Shaklee Elmina
CEO Shaklee -Roger Burnett 


 
Pengedar Shaklee Elmina
Living Proof Shaklee dari US berusia 90 tahun.


Business Shaklee biar sampi layak dapat Percutian Shaklee!

Begitu la target yang perlu kita kecapi dalam business Shaklee ni. Jangan kata sekali setahun, tapi kita boleh untuk dapat kedua-dua trip! - International & Regional. 
Ini kerana dah pergi sekali pasti berkobar-kobar untuk ke trip seterusnya. Layanan 5 star dari hotel, makanan serta tempat dikunjungi sudah pasti tidak dapat dilupakan.
Begitu juga dengan Umrah, sudah pastinya akan mendapat hotel yang dekat dengan masjid.

Jom sertai saya dan kita kejar sampai dapat trip Percutian Shaklee!


xoxo
Sarah Hussain
Pengedar Shaklee Elmina
SID:862703


*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan dinasihati untuk mendapatkan rawatan/konsultasi dari Doktor atau mana-mana pakar perubatan bertauliah.

No comments: