Tuesday 23 May 2023

Vitamin Percuma dengan Cash Rebate Shaklee

Kadang-kadang saya terfikir bertapa untungnya zaman dulu-dulu, sewaktu ibu ayah kita membesar. Untung bukan apa, bila terkenang zaman dulu-dulu boleh dikatakan natural. 
Zaman sekarang, kalau boleh setiap bahan makanan yang dibeli tu mesti tengok la dulu ramuannya. Sayur-sayuran, buah-buahan pon boleh dikatakan semuanya mesti ada semburan racun atau bahan kimia lain. Sebab itu la kot orang tua-tua skang masih sihat-sihat, hanya sakit tua malah kulit mereka pon cantik & bersih je tengok. Walhal anak-anak muda sekarang pelbagai penyakit yang kita dengar.. Nauzibillah.

Zaman kita ni bukan tak ada makan-makanan yang natural atau dengan erti kata lain organic. Tapi itu la kan, kalau kat supermarket tu bahagian organic ni memang tak lalu pon kan? Tengok harga pon mengucap sendiri.😄
Well, you get what you paying for la kan..

Ya Allah, kau hindarkan la kami semua dari penyakit-penyakit berbahaya. Semoga kita juga tak leka dengan permakanan-permakanan yang memudaratkan diri kita. Sebab itu juga la orang kata kesihatan itu mahal sebenarnya.

Sebagai salah satu iktihar yang saya amalkan untuk diri sendiri dah keluarga adalah dengan mengamalkan makanan tambahan (supplement). Dah nama pon makanan tambahan..memang la selalunya tidak dia ambil kesah pon. Tapi percayalah sepanjang saya mengamalkannya.. sedikit sebanyak memang nampak perbezaannya.Memang berbeza.  Dah pemilihan vitamin terbaik juga memainkan peranan ya.

"Shaklee ni mahal la..." Ayat yang selalu saya dapat. Tetapi tahukah anda juga boleh makan vitamin Shaklee dengan PERCUMA?

CASH REBATE SHAKLEE - Siapa yang layak?

Semestinya la setiap  ahli Shaklee layak menerima cash rebate shaklee. Syarat utama adalah anda perlu membeli product-product shaklee dengan menggunakan ID
anda sendiri. Di setiap ahli yang berdaftar, anda akan menerima ID anda yang tersendiri. 

Sekiranya kita membeli product shaklee tanpa menggunakan ID, anda lah yang rugi. Anda sudah terlepas untuk melayakkan diri anda menerima Cash Rebate.

Belom ada lagi ID Shaklee? Jom klik dibawah ni.


LAYAK CASH REBATE SHAKLEE

Pengedar Shaklee Elmina
Anggaran kiraan Cash Rebate.


Setiap product Shaklee ada UV point tersendiri. Jadi untuk melayakkan diri anda untuk mendapat cash rebate dari Shaklee, anda perlu membuat pembelian sekurang-kurangnya 150UV minimum di dalam bulan yang sama (anggaran dalam RM510).

Ini bermakna, lebih banyak belian yang anda lakukan didalam satu bulan. Maka besar la cash rebate yang anda akan dapat di bulan hadapan. Peratusan calculation adalah berbeza bagi setiap UV yang terkumpul, itu uniknya Shaklee. 

Ada downline saya dahulu, sewaktu dia nak buat pembelian. Mesti dia akan tanya satu department dia untuk dia dapatkan UV yang lebih besar. Sudahnya bulan depan dia akan rolling balik cash rebate yang diberi oleh Shaklee pada setiap 14hb untuk membeli product-product baru. Bijak kan?

CASH REBATE : Macam mana nak tahu?

Dan layak dapat cash rebate ni macam mana pula kita akan dapat?
Apabila anda mendaftar menjadi ahli Shaklee, salah satu form yang anda perlu isi adalah detail mengenai no acc anda. Di sinilah Shaklee anda bank-in Cash Rebate anda pada setiap 14hb. Untungkan. Dapat Cash rebate tengah-tengah bulan lagi! Memang sempat la untuk top up vitamin anda secara pecuma!

Pengedar Shaklee Elmina
Online Enrolment


Ramai sahaja kenalan saya yang hanya mendaftar sekadar untuk consumption sendiri dah keluarga. Tolong belikan untuk adik beradik juga kadang- kadang boleh dapat cash rebate ni dari Rm200-Rm500 sebulan. Sedikit sebanyak boleh juga kita bantu ibu ayah atau ahli keluarga lain makan vitamin secara percuma. 

Mana tidak, vitamin Shaklee ni sebenarnya bukan la vitamin yang perlu dibeli/top up setiap bulan pon. Rata-rata vitamin Shaklee quantiti nya adalah untuk 2 ke 3 bulan consumption bergantung pada berapa ramai yang makan seharian. Contohnya, multivitamin (Vita-Lize) tahan sehingga 2 bulan. Vitamin C pula boleh tahan up to 4 bulan jika seorang sahaja yang consume. Tapi kalau dirumah saya Hero Kiddo atau Vitamin C Chewable, boleh dikatanya setiap bulan kena top up sebab total ada 6 orang yang makan. Hot StuFF!😂

Sangat berbaloikan? Hanya dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee Rm 35 ataupon mendapatkan promosi keahlian percuma anda layak untuk mendapat Cash Rebate.
Asbab cash rebate ini, dalam jangka masa yang panjang anda akan mendapat kesihatan yang baik dah juga supply vitamin Shaklee bulanan anda secara Percuma!

Pengedar Shaklee Elmina
Dapatkan Set Rahmah dah Pendaftaran Ahli Percuma!

Jangan tunggu lama-lama. Sekiranya anda belom mempunyai ID Shaklee anda. Jom sembang dengan saya untuk penerangan lebih terperinci. 


xoxo
Sarah Hussain
SID: 862703

*These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan dinasihati untuk mendapatkan rawatan/konsultasi dari Doktor atau mana-mana pakar perubatan bertauliah.

No comments: